Един от ключовите разработчици на оригиналната игра The Witcher, CD Projekt RED, разкри подробности за ранното развитие на проекта. Водещият сценарист Артур Ганшинец, който наскоро започна да споделя истории за разработването на играта в своя YouTube канал, разкри, че първата част от приключенията на Гералт първоначално е била проектирана за специфичен стил на игра, позволявайки на геймърите да контролират героя с едната ръка и да държат бира с другата.
Според Ганшинец, концепцията е била да се създаде геймплей изживяване, което да е възможно най-лесно. Съоснователят на компанията Михал Кичински настоява, че играта позволява на играчите да напредват и да държат напитка в едната ръка.
Артур Ганшинец беше част от екипа на CD Projekt RED от 2006 до 2010 г.
The Witcher беше пусната за персонални компютри през есента на 2007 г.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/
Четете още