Американец плати над 11 хиляди евро за ремонт, след като неволно разля бутилка вода по пода на електрическата си кола.
Майк Маккормик, собственик на Hyundai Ioniq 5 в САЩ, е бил принуден да спре внезапно на магистрала, когато бутилката с вода паднала на пода и се разляла. Водата попаднала под седалките, като в крайна сметка повредила окабеляването.
Веднага след внезапното спиране, водачът осъзнал ситуацията, след като получил няколко предупредителни светлини светнали на арматурното табло, а мигачите спрели да работят.
Когато колата беше закарана в сервиза, където трябвало да сменят цялото окабеляване на автомобила. Сметката била 11 882,08 долара. Най-лошото е, че собственикът трябвало да я плати от собствения си джоб .
Hyundai отказал да покрие ремонта по гаранцията, заключавайки, че повредата е причинена от "външен фактор". Освен това застрахователната компания определила, че повредата по електрическата система на автомобила се дължи на прогресивна корозия на окабеляването , а не на преобръщане на бутилката.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/