Ferrari отчете по-високи резултати през миналото тримесечие, главно защото италианският производител на спортни автомобили въведе увеличения на цените. Повече от състоятелните купувачи също така избраха скъпи опции за персонализиране на автомобилите си, които също носят високи маржове на печалба. Освен това Ferrari продаде повече от по-скъпите си, ексклузивни спортни автомобили.
Приходите за третото тримесечие са се увеличили със 7,4% до 1,77 милиарда евро, въпреки по-високите вносни мита в САЩ и по-слабите продажби в Китай. Оперативната печалба се е увеличила с 5% до 670 милиона евро, обяви Ferrari. Резултатите надминаха очакванията на пазарните анализатори.
Италианската марка значително увеличи цените на някои автомобили в САЩ, за да компенсира въздействието на новите вносни тарифи, наложени от президента Доналд Тръмп. Пазарни експерти вече посочиха, че заможните американски клиенти не се притесняват от по-скъпите коли на италианската компания.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/
Четете още