Microsoft интегрира Copilot AI в своите офис приложения Word и Excel. Сега асистентът с изкуствен интелект може да помага на потребителите да създават електронни таблици и да генерират отчети.
Асистентът може не само да предоставя кратки отговори, но и да генерира пълноценни таблици и да визуализира данни в диаграми.
Подобна функционалност е налична и в Word. Copilot помага за създаване на отчети, обобщаване на резултати за определен период и сравняване на документи с предишни версии. Потребителите могат да проверят точността на подадените данни и да ги потвърдят за по-нататъшна употреба.
Microsoft въвежда и нов режим на Office Agent в чата на Copilot. Този режим ви позволява да създавате PowerPoint презентации и Word документи директно в диалоговия прозорец, което прави процеса на подготовка на материали по-гъвкав и ефективен.
Компанията позиционира актуализациите като стъпка към повишаване на производителността и опростяване на работата с корпоративни и лични данни.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/
Четете още