Tesla ще интегрира популярния графичен енджин Unreal Engine на Epic Games в софтуера на своите автомобили, информира блогът Not a Tesla App.
Досега бордовите системи използваха безплатния енджин Godot, но новата технология ще даде възможност за по-детайлна и динамична визуализация на потребителския интерфейс, реалистично 3D изобразяване на обекти в близост до автомобила и по-прецизни триизмерни карти.
Според специалисти, Unreal Engine може да бъде използван и за по-реалистично изобразяване на елементи от средата като пътни конуси, полицейски автомобили и други ключови обекти. От Tesla обаче вероятно ще визуализират само информация, която е от пряко значение за водача.
Новата интеграция ще изисква сериозна изчислителна мощ и се очаква да бъде достъпна единствено за модели с AMD процесори, докато по-старите версии с Intel ще запазят настоящия енджин Godot.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/
Четете още