"Игра на калмари" е било най-гледаното предаване на Нетфликс в 93 държави

02 July 2025
MenTrend.bg
Кадър от сериала е Squid Game (“Игра на калмари”)
Кадър от сериала е Squid Game (“Игра на калмари”)

Южнокорейският сериал за оцеляване "Игра на калмари" през изминалата седмица e приковал вниманието на зрителите по света към стрийминг платформата Нетфликс, предаде ДПА.

От компанията съобщават, че третият сезон на хитовата поредица е бил номер едно в световен мащаб.

Сериалът, в който затруднени финансово участници играят смъртоносна игра за голяма парична награда, е отбелязал 60,1 милиона гледания през седмицата от 23 до 29 юни.

"Игра на калмари" е било най-гледаното предаване в 93 държави, сред които САЩ, Германия, Испания и Великобритания.

Над 60-те милиона гледания на южнокорейския сериал са 10 пъти повече от тези на друга неанглоезична продукция - Olympo, тийнейджърска драма от Испания за млади спортисти с високи постижения. Миналата седмица тя е привлякла вниманието на 6,9 милиона зрители.

Дори най-гледаното англоезично предаване - The Waterfront, не е било близо до южнокорейския хит. Американското шоу е отчело 11,6 милиона гледания през изминалата седмица.

Корейската информационна агенция Йонхап отбеляза, че на 27 юни на малък екран са излезли последните шест епизода, които слагат край на популярния в цял свят сериал "Игра на калмари".

Коментари

Няма коментари. Бъдете първия с коментар по темата.
Остави коментар:

Име:

Eл. поща:

Коментар:* (макс. 1000 знака)




Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.

Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/