Точно както хората, колите понасят трудности с температурните крайности. През зимата е необходимо повече време, за да достигнат всички течности и части в двигателя до работната температура, което увеличава разхода на гориво. В жегите няма проблем с достигането на работна температура, но има с ефективността на двигателя или постигането на достатъчно мощност.
Двигателите разчитат на правилното съотношение въздух и гориво, за да работят ефективно. Твърде много или твърде малко гориво е проблем и ECU (блокът за управление на двигателя) следи количеството и качеството на въздуха, постъпващ във всмукателния колектор, и регулира горивото. Студеният въздух е по-плътен от горещия. Това означава, че през лятото двигателят засмуква въздух с по-нисък обем кислород, горенето в цилиндрите не е оптимално и в резултат на това се губи мощност.
Влошаването на производителността при горещо време е почти невъзможно да се предотврати напълно, но това не означава, че има проблем с вашия автомобил. Използването на климатик също може да намали производителността.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/
Коментари