Феновете на iPhone са по-лоялни от потребителите на смартфони Samsung

24 May 2025
MenTrend.bg
По-голямата част (89%) от потребителите на iPhone избират продукти на Apple отново, когато купуват ново устройство. СНИМКА: Freepik.com
По-голямата част (89%) от потребителите на iPhone избират продукти на Apple отново, когато купуват ново устройство. СНИМКА: Freepik.com

По-голямата част (89%) от потребителите на iPhone избират продукти на Apple отново, когато купуват ново устройство. Това се посочва в проучване на Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).

Въпреки високата лоялност на потребителите на iPhone, този резултат е с 5% по-нисък от този през 2023 г. В същото време Samsung показва положителна динамика: от 2021 до 2025 г. лоялността на потребителите към южнокорейската марка се е увеличила от 68% на 76%.

Според анализаторите на CIRP, сравняването на лоялността на потребителите на Apple и Samsung не е напълно коректно от гледна точка на пазарната динамика, тъй като броят на феновете на южнокорейската марка е значително по-малък от аудиторията на Apple.

Експертите също така отбелязват, че затворената екосистема на Apple помага за задържане на клиентите, докато разнообразието от устройства, базирани на Android, създава трудности за Samsung.

Ключови думи

Коментари

Няма коментари. Бъдете първия с коментар по темата.
Остави коментар:

Име:

Eл. поща:

Коментар:* (макс. 1000 знака)




Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.

Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/