По-голямата част (89%) от потребителите на iPhone избират продукти на Apple отново, когато купуват ново устройство. Това се посочва в проучване на Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).
Въпреки високата лоялност на потребителите на iPhone, този резултат е с 5% по-нисък от този през 2023 г. В същото време Samsung показва положителна динамика: от 2021 до 2025 г. лоялността на потребителите към южнокорейската марка се е увеличила от 68% на 76%.
Според анализаторите на CIRP, сравняването на лоялността на потребителите на Apple и Samsung не е напълно коректно от гледна точка на пазарната динамика, тъй като броят на феновете на южнокорейската марка е значително по-малък от аудиторията на Apple.
Експертите също така отбелязват, че затворената екосистема на Apple помага за задържане на клиентите, докато разнообразието от устройства, базирани на Android, създава трудности за Samsung.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари