Бившият ръководител на PlayStation Studios Шон Лейдън каза, че производителите на конзоли са достигнали тавана на своите възможности.
„Сега сме в точка, в която кривата на хардуерните иновации започва да достига плато или пик", каза Лейдън. Според него геймърите не виждат голяма разлика между PlayStation 4 и PlayStation 5 и не разбират новите технологии в конзолите. Лейдън добави, че технологията не предоставя значителни предимства, така че той предупреди потребителите да не купуват най-новите конзоли.
Според бившия ръководител на PlayStation Studios, производителите на игрови конзоли трябва да се фокусират върху съдържанието, а не върху хардуера. „Всички ние преследваме тази „точка на намаляваща възвръщаемост", където не знам дали хората наистина могат да направят разликата", отбеляза Лейдън.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари