Купуването на употребявана кола е западен феномен. В Китай, Индия и Близкия изток употребяваните коли са опция за малко шофьори, сочи проучване на консултантската фирма Arthur D. Little yields. Докато мнозинството от анкетираните както в САЩ (61 процента), така и в Европа (52 процента) казват, че са готови следващата им кола да е употребявана, делът на купувачите на автомобили втора ръка в Китай е само 1 процент. В Индия е 4 процента, в Югоизточна Азия - 7% и в Саудитска Арабия 10 процента.
Дори в отлично развита икономически страна като Япония обаче делът на купувачите на употребявани коли е едва 20 процента. Изглежда, че азиатската култура е малко по-различна. Явно там не е желателно да се купува кола, която вече е била собственост на друго лице.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари