Facebook стана известен като платформата на родителите и бабите и дядовците, докато младите хора използват приложения за снимки и видеa като Instagram и TikTok. Обаче сега Meta си поставя за цел да промени това.
"Въпреки че първоначално Facebook е бил фокусиран върху това да помага на потребителите да поддържат връзка със семейството и приятелите си, бъдещето е в това да помага на хората да разширяват контактите си и да създават нови връзки, което съответства на начина, по който по-младите поколения използват социалните мрежи", казва Том Алисън, ръководител на Facebook в Meta.
„Виждаме, че младите хора се обръщат към Facebook, когато правят промени в живота си. Когато се местят в нов град, те използват Marketplace, за да обзаведат апартаментите си. Когато стават родители, те се присъединяват към родителски групи", добавя той.
Малко след това Facebook обяви два нови раздела, наречени Local и Explore, които в момента се тестват в избрани градове и пазари и които обединяват съдържание от цялата платформа. Табът Local (Местно) показва на потребителите близки събития, обществени групи и местни предмети за продажба, а табът Explore (Изследване) препоръчва съдържание въз основа на интересите на потребителя.
Засиленият фокус върху младите хора ще бъде от ключово значение за привличането на нови потребители, тъй като Facebook е изправен пред огромна конкуренция за тяхното внимание. Приложението за кратки видеоклипове TikTok има 150 милиона потребители в САЩ и е изключително популярно сред поколението Z, което накара Meta да представи свой имитиращ продукт, наречен Reels, през 2021 г.
Младите хора във Facebook прекарват 60% от времето си в гледане на видеоклипове, а повече от половината гледат Reels ежедневно. Компанията заяви, че през следващите седмици ще пусне и актуализиран видео раздел, който събира на едно място кратки, живи и по-дълги видеоклипове.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари