И Hyundai разработва EREV задвижване с удължен пробег

30 August 2024
Георги Луканов
Hyundai IONIQ харчи най-малко ток.
Hyundai IONIQ харчи най-малко ток.

Hyundai стартира разработването на ново поколение задвижване, известно като като система за електрически превозни средства с удължен пробег (EREV). То включва базиран на гориво спомагателен захранващ двигател с вътрешно горене, който зарежда батерията на автомобила по време на шофиране, като значително разширява обхвата му. За разлика от традиционните хибриди, които разчитат както на двигател с вътрешно горене (ICE), така и на батерия за задвижване на колелата, EREV използват бензиновия мотор единствено за генериране на електричество за батерията, което позволява на автомобила да измине над 1000 километра, без да е необходимо да спира за зареждане .

Решението на Hyundai да се фокусира върху EREV отразява неговия стратегически отговор на препятствията, възпрепятстващи бързото приемане към чисто електрически возила.

Стратегията на Hyundai да произвежда както електромобили, така и хибриди в новата си фабрика Metaplant America в Джорджия подчертава ангажимента му към балансиран подход.

Ключови думи

Коментари

Няма коментари. Бъдете първия с коментар по темата.
Остави коментар:

Име:

Eл. поща:

Коментар:* (макс. 1000 знака)




Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.

Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/