Множество разработчици и компютърни инженери откриха препратки към рекламни продукти в кода на социалната платформа Threads, включително самата дума „ads" (реклама), както и споменавания на спонсорирани елементи.
Един от специалистите, които са открили тези находки - Алесандро Палуци, също е успял да накара негова публикация да се появи означена като "спонсорирана" в Threds. Постът показва как етикетът „спонсорирано" ще се появи до потребителското име на някого в приложението, когато качва нещо, за което получава финансиране.
Ветеранът в областта на технологиите Крис Месина също така откри JSON файл в кода на Threads, озаглавен „bcn_single_image_ad", който се отнася до образец на рекламен блок в процес на разработка.
Въпреки че тези находки показват, че инженерите на Threads изглежда проучват рекламната технология, това не означава непременно, че в приложението скоро ще се появят маркетингови продукти. Въпреки това изглежда че Meta обмисля тяхното въвеждане на по-нататъшен етап.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари