"няма да последва пътя на Volvo и да изостави дизела. Ръководителят на продажбите и маркетинга на Toyota Australia Шон Ханли каза пред местното издание Drive, че "дизеловите двигатели, въпреки общоприетото схващане, не са остарели". "Това продължава да бъде популярно гориво, особено за тежкотоварни камиони и големите SUV автомобили", смята той.
В същото време Ханли признава, че дизеловите двигатели трябва да бъдат направени по-икономични и цитира пример със скорошния Toyota Hilux, който е дизелов мек хибрид.
Пикапът Hilux е оборудван с 2,8-литров турбодизелов двигател, който развива 204 конски сили и 48-волтов стартер-генератор, който добавя още 16 конски сили. Този Hilux с мек хибрид е с 6-10 процента по-икономичен от обикновения вариант, а двигателят му работи плавно и тихо благодарение на различната работа на старт-стоп системата.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари