Hyundai Motor Company и Kia Corporation представиха нова технология Active Air Skirt (AAS), която намалява аеродинамичното съпротивление, генерирано при шофиране с по-високи скорости, подобрявайки обхвата и стабилността на електрическите коли. AAS контролира потока въздух, който влиза под долната част на бронята и ефективно контролира турбуленцията, създавана около колелата на автомобила.
Аеродинамичните характеристики имат значително влияние не само върху производителността, но и върху стабилността и шума при шофиране. Поради това производителите проучват различни мерки за намаляване на коефициента на съпротивление (Cd). AAS е монтиран между предната броня и предните колела на автомобила и е скрит по време на по-ниски скорости, но работи над 80 км/ч, когато аеродинамичното съпротивление стане по-голямо от съпротивлението при търкаляне и се прибира отново, когато скоростта на автомобила падне под 70 км/ч.
AAS може да работи и при скорости над 200 км/ч. Това е възможно благодарение на използването на гумен материал в долната част, който намалява риска от напукване и гарантира издръжливост. Тестовете на технологията Active Air Skirt на Genesis GV60 разкриват, че коефициентът на съпротивление (Cd) е намален с 0,008, намалявайки съпротивлението с 2,8%. Това е стойност, с която може да се очаква допълнително подобрение на обхвата от около 6 километра.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари