Григор Димитров е харесван от жените по целия свят, но винаги намира начин да увеличи броя на почитателките си.
От края на май миналата година българската звезда в тениса е рекламно лице на Lacoste. Бившият №3 в света се появи за първи път с новия си екип на “Ролан Гарос” - откритото на Франция, родината на легендарния основател на марката Рене Лакост. Така Димитров се присъедини към Новак Джокович и Данил Медведев, а сърбинът го поздрави с “Добре дошъл в семейството, братко.”
Години наред Димитров бе лице на Nike, а в ранните години на кариерата си играеше с Adidas.
В четвъртък вечерта в социалните мрежи се появиха снимки от сесия на Григор, в която той е модел на последната линия бельо и дрехи за свободното време на Lacoste. Някои от кадрите определено са предизвикателни, а той пусна част от тях от тях в профила си в инстаграм.
“Тотален комфорт, качествени материали, дизайн, който едновременно е модерен и удобен подобно на спортен екип. Колекцията Lacoste Underwear вдъхва нов живот на плажното облекло и бельото. За да отговори на предизвикателството, Григор показва своята харизма в пълна степен и по най-добрия начин. Скромен и стилен, шампионът позира съвсем естествено, щастлив да покаже колекция, с която всеки може да открие себе си”, пише в официалното съобщение на Lacoste за медиите.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари