Един от първите масови електрически модели Nissan Leaf смени поколението и от хечбек се превърна в кросоувър.
Европейският варинат на Leaf е съвместим с технологията Vehicle-to-Grid. С нейна помощ собствениците могат да компенсират част от разходите за зареждане, като отдават излишната енергия на основната мрежа при пиково потребление.
Базовият Leaf може да се зарежда от DC терминали с мощност до 105 киловата, а най-доблре еоборудваният - до 150. Пробегът е между 490 и 600 км, като по магистрала с максимално разрешената скорост е почти 300 км.
Електродвигателят, инсталиран отпред, е комбиниран в един модул с скоростна кутия и инвертор. Той е с 10% по-компактен от предишния модул и благодарение на новите крепежни елементи е със 75% по-малко натоварен с вибрации. Мощността, съчетана с батерия с капацитет 52,9 киловатчаса, е 174 конски сили и 345 Нм въртящ момент. Но ако изберете батерия с капацитет 75,1 киловатчаса, цифрите са различни: 214 коня и 355 Нм.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: [email protected], https://www.cem.bg/
Коментари