Как шестима приятели от малко италианско градче превръщат "нелепа идея" в "оранжева" приказка и стават "по-популярни" от шампиона на Australian Open
Те са оранжеви и бият на очи. А когато и техният идол започна да бие най-големите, се получи очаквано добра комбинация. Сега целият свят говори за тях. Те са “Морковените момчета”. Той е тенис шампионът Яник Синер.
Току-що триумфирал с първата си титла от “Големия шлем”, италианската звезда прави и една много различна, много цветна шампионска снимка - на корта, вдигнал мечтаната купа, а край него - моркови! Облечени като моркови усмихнати мъже, които държат в ръка или директно са захапали истински моркови. Широката усмивка на Яник издава, че не се дължи само на огромната победа на корта. Издава и изключителната му наслада от морковената история.
Приказката за морковите се ражда през 2019 г. Още като 18-годишен, докато пробиваше в ATP тура, Синер направи впечатление, че
по време на почивка
на мач от турнира
във Виена похапваше
морков на корта
С прогреса му към върховете на световния тенис се завихри и оранжевата мания на “Морковените момчета” в Италия.
Всичко започва като на шега между шестима приятели от малкото италианско градче Ревело, намиращо се на малко повече от 60 км от Торино. Те са заедно от 6-7-годишни. Завършват заедно основно, средно училище и гимназия. Играят тенис и са големи фенове. Познават се отлично и имат един и същи идол - зараждащата се тогава звезда на световния тенис Яник Синер. Месеци преди “Мастърс” турнир в Рим шестимата приятели са си купили билети. Седмици преди турнира един от тях - Франческо, споделя в общата им WhatsApp група идеята за морковени костюми. В началото някои не били много съгласни. “Може да разберете защо - представете си колко нелепо изглежда това”, смее се Лоренцо на първоначалната идея големи мъже да се облекат в костюми на моркови.
И все пак идеята била приета и приятелите поръчали първите костюми от Amazon. Впоследствие помолили компания, която произвежда детски дрехи, намираща се в близост до техния град, да се заеме с изработката. И сега си имат оригинални костюми със специално тяхно лого - лого на Carrota Boys (“Морковените момчета”). Съдбата също си казва думата - когато са купували билетите за турнира в Рим, шестимата приятели изобщо не са знаели дали Яник изобщо ще участва на турнира. А се оказва, че не просто участва, а точно в деня, в който те са там, Синер има мач. “Ако беше играл на следващия ден, може би “Морковените момчета” никога нямаше да съществуват”, разказва Алесандро.
През 2023 г. “Морковените момчета” започват да следват своя идол по турнирите и се превръщат в най-голямата атракция по трибуните за сезон 2023. Другите фенове си правят селфита с тях, телевизиите “полудяват” по оранжевата гледка и започват да следят емоциите. “Морковите” стават световни звезди.
На Australian Open в началото на 2024-а
екстравагантните
фенове правят своя
“кариерен шлем”
- подкрепят идола си и на четвъртия турнир от “Големият шлем”, след като вече са впечатлявали по време на “Уимбълдън”, US Open и “Ролан Гарос”.
“Те стават по-известни, отколкото съм аз”, отговаря през смях Яник Синер на въпрос по време на пресконференция след мач в Мелбърн на старта на победната си серия на Australian Open.
Е, 22-годишният тенисист направи всичко възможно поне да “ги изравни” по популярност, печелейки титлата от “Големия шлем” в Мелбърн.
А за десерт - моркови! Шампионска снимка с неговите “Морковени момчета”.
И “оранжева революция” - все повече хора в родината му гледат мачовете му в тениски, костюми или шапки в цвят “морков”. Освен че е вдъхновител на “Морковените момчета”, Яник е и “българско момче”. Първата му титла от АТП тура е в София през 2020 г., а година по-късно той се завърна у нас и стана първият двукратен шампион на Sofia Open.
За бъдещето е ясно - радостните мигове за италианеца и “Морковените момчета” тепърва предстоят. Морковите се множат заедно с успехите на Яник Синер!
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари