Над половин милион собственици на модела Opel Insignia по целия свят (включително около 3000 в България) ще получат писма от дилърите да посетят най-близкия оторизиран сервиз за проверка на кормилната щанга. От компанията ща трябва да огледат напречните щанги на задната ос на луксозния модел, защото могат да ръждясват и да се счупят.
На 4 февруари 2022 г. Opel официално публикува изтегляне на Opel Insignia Type A, произведени от декември 2007 г. до юли 2013 г. чрез Федералната служба за автомобилен транспорт в Германия (KBA). Връзките на задната ос трябва да бъдат проверени на 571 942 превозни средства по целия свят от този период.
Прекомерната корозия може да доведе до счупване на напречните щанги и по този начин до намалена стабилност при шофиране. Както съобщават от КБА, досега са регистрирани десет случая на счупени напречни щанги. Пукнатини в напречните щанги са диагностицирани в три други коли Opel Insignia. Не са докладвани инциденти с наранявания на хора или материални щети.
Сега на всички собственици на засегнатите превозни средства се изпращат съобщения и се приканват да посетят сервиза. Там ще се проверяват напречните щанги и при необходимост ще се сменят. Opel планира около десет минути за оглед на всеки автомобил. Евентуалната замяна ще отнема повече време.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари