Луксозният Bentley Bacalar, който струва от 1,9 милиона долара (1,6 млн. евро) няма покрив. Дори и като опция срещу допълнително заплащане. Оказва се, че това не е проблем за богатите клиенти на колата, защото ако искате Bacalar, вече е твърде късно - изкупен е. Едва 12-те копия, които ще бъдат направени, вече са продадени.
Bentley Mulliner Bacalar, наречено "най-елитното бентли с две врати в модерната ера на марката" за първи път бе показано преди две години като концепт. Това е спортен отворен автомобил, но не и кабриолет - тази кола няма твърд покрив, няма мек покрив, просто няма покрив.
Липсата на гюрук е дал на дизайнерите на Bentley свободата, която рядко получават при проектирането на даден автомобил. Те не е трябвало да решават къде да скрият сгънатият покрив или грозните механизми, които вървят с него.
С толкова малко копия на пазара и на тази цена, Bacalar е по същество частен концептуален автомобил. Но за разлика от повечето прототипи, този е легален на пътя.
Bacalar има задвижване на четирите колела, 12-цилиндров турбо двигател с мощност 650 конски сили и максимална скорост от около 322 км/ч. Ускорението е бързо, а огромният двигател ръмжи като тигър. Bacalar е бърз и силен.
Въпреки че каросерията е напълно различна, този модел споделя много основни части с Bentley Continental GT, както и с GTC Speed. Bacalar е по-лек благодарение на корпуса, направен предимно от скъпи въглеродни влакна. Елиминирането на покрива и задните седалки също спестява от теглото. Въпреки това това поръчково бентли тежи солидните 2400 кг. Понижен е центърът на тежестта на колата, което допълнително подобрява пътното поведение.
Интериорът също е уникален с почти черно дърво отпреди 5 века. Аналоговият часовник в центъра на таблото е стандартно светло син цвят, по-точно в нюанса на езерото Бакалар, разположено на мексиканския полуостров Юкатан.
Bacalar има тристранно въртящ се панел в таблото, функция, която е налична и в други модели на Bentley, като Continental GT. Едната страна е празна и прилича на останалата част от таблото за управление. Но само с едно натискане на бутон панелът може да се обърне, за да разкрие три носталгични старомодни циферблата, включително компас.
Ако завъртите панелът отново ще получите голям цифров сензорен екран като почти всяка кола в днешно време, с който пътниците могат да контролират всякакви неща.
Тази кола няма камера за заден ход, въпреки че има голям екран в таблото за управление. Дизайнерите смятат, че такава грозна топка с камера ще унищожи красиво оформената задна част.
Външният вид на всеки модел ще бъде завършен според вкуса на клиента, който може допълнително да персонализира колата си, като избире от редки опции за боядисване, до външни обработки и дизайнерски теми.
В края на август първият Bacalar слезе от производствената линия. „Car Zero“ обаче е собственост на Bentley. Луксозната марка няма планове да я припродава. Засега.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари