115-килограмов индиец отслабна с вдигане на кофи с вода, диета и амбиция

06 December 2021
24 часа онлайн

Жител на индийския град Мумбай, който тежеше 115 килограма, свали 45 килограма за три години и натрупа 10 килограма мускулна маса. Тайната на успеха му беше разкрита от Times of India,цитиран от Дарик. 

22-годишният Вивек Надмиетла е имал наднормено тегло, като през 2019 г. стрелката на кантара показвала 115 килограма. Заради затлъстяването си индиецът не можел да играе футбол, въпреки че това бил любимият му спорт. Било му е трудно да бяга и отборът е спрял да го кани да участва в мачове. За да може все пак да участва в игрите, мъжът решил да промени начина си на живот. Той се записал на фитнес и започнал да тренира сам, а също преминал и към здравословна диета. Така той не само отслабнал, но и натрупал мускули.

Сега индиецът за закуска яде овесени ядки и пие кафе, вечеря плосък хляб, задушени зеленчуци или купа ориз. След тренировка мъжът изяжда до шест варени яйца, накиснати бадеми и пие кафе с мляко. Понякога се отдава на бургери и пилешко къри. Избягва захарта и сладките напитки, белия ориз, мазните храни и бързото хранене.

Човекът тренира шест пъти седмично. Редува силови тренировки и упражнения за развитие на различни мускулни групи с кардио-тренировки.

„Първо си поставих за цел да отслабна, а след това да изградя мускули. Не можах да тренирам нормално поради пандемията от коронавирус и блокирането. Затова тренирах у дома, вдигайки кофи с вода. След това започнах да ходя на фитнес рано сутрин преди работа. Ако имаш желание, всичко е възможно. Основното нещо в отслабването е последователността“, подчерта мъжът.

Надмиетла изминава 10 000-12 000 крачки дневно и това му помага да изгори максимален брой калории. „Когато си позволявам да се отпусна и да ям нездравословна храна, пропускам закуската на следващия ден. По този начин успявам да не напълня“, каза индиецът.

Той отбеляза, че не е необходимо да се включват протеинови прахове или други модерни продукти в програма за отслабване. Тайната е проста – да приемате малко калории. „Не е нужно да пиете протеинови шейкове или да ядете протеинови блокчета, за да натрупате мускулна маса. Просто трябва да избягвате нездравословната храна и да ядете чист протеин: пилешки гърди, яйчен белтък и риба “, обясни мъжът.

Коментари

Няма коментари. Бъдете първия с коментар по темата.
Остави коментар:

Име:

Eл. поща:

Коментар:* (макс. 1000 знака)




Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.

Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/